Baro - Premium priboljški za pse
DOSTAVA

Večina naših paketov je dostavljena takoj naslednji dan. Vsa naročila, prejeta do 11:00, odpošljemo še isti dan. Naše pakete dostavlja Pošta Slovenije in v večini primerov jih dostavi takoj naslednji dan. Naročila, oddana po 11:00, odpošljemo naslednji delovni dan.

Vsa naročila dostavlja Pošta Slovenije. V primeru, če vas v času dostave ne bo doma, boste v nabiralnik prejeli listek s svojo sledilno številko. 

Strošek poštnine znaša 4,00€ za vsa naročila do 35€. Pri naročilih nad 35€ je poštnina brezplačna.

VRAČILA

Kupec ima pravico, da v 14. dneh od prevzema blaga sporoči na elektronski naslov info@baropetfood.si, da odstopa od pogodbe oz. naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Za vračilo artiklov izpolnite obrazec za vračilo blaga. 

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. 

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vse stroške povezane z vračilom izdelka, plača kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

V kolikor kupec ne prevzame naročila brez kakršnega koli sporočila o odstopu od nakupa in s tem povzroči poslovno škodo ponudniku, lahko ponudnik ob naslednjem nakupu enostransko spremeni način plačila. Ob takem dogodku je možno plačilo po predračunu.

VRAČILO KUPNINE

Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Prodajalec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. 

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za vsa dodatna vprašanja nas kontaktirajte na info@baropetfood.si, kjer vam bomo z veseljem pomagali.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (originalno embalažo in vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Basket summary
Close
Back to top